måndag 16 november 2009

Lugnande nyheter och så var det dags

van Persies skada är lättare än väntat och han blir "bara" borta 6 veckor. Känns ju skönt att holländaren själv sa 4 till 6 veckor och när Arsenal gjort sin egen undersökning kan man garantera att det bara blir 1-2 veckor för att man alltid har fel på ungefär en månad när det gäller veckoskador och ett år när det gäller månadsskador. Bitter? Nä, glad!

Mitt förförra inlägg handlade om Cesc och spanska medier och se på fan om det inte har läckt ut lite "info". Allvarligt. Jag får ärligt talat tics av sån här skit.

När jag gick i åttonde klass i grundskolan fick vi lära oss källkritik men det var fanimig ingen som sa att tidningar ljuger rakt ut. Spansk media måste vara den mest äckliga jävla hittepå skiten i världen, och då är man van vid vad engelsk lyckas åstadkomma dag efter dag.

Det finns så mycket i artikeln som motsäger sig självt att jag inte är säker på att det är något jag drömt eller om verkligheten är verklighet och för att inte gå in längre på det filosofiska så har jag nypt mig själv blödande den senaste halvtimmen.

Det här kräver en dos alkohol för att reda ut sig själv.

Inga kommentarer: