fredag 7 november 2008

United

En av mina favoritmatcher tar sin plats imorgon lite efter lunch och det ska bli så jävla kul! Att vinna mot United räddar säsonger. Min säsong är körd även fast Toure och Bendtner uttalar sig åt andra hållet på Arsenal.com. När vi spelar mot United hemma skiter jag i att halva laget är skadat och avstängt. I min värld finns inte förluster mot United och som Gunner får man fan aldrig ge sig själv ursäkten nämna skadade spelare eller yttre omständigheter överhuvudtaget. Jag hatar att skylla på det, spelar man i en klubb som Arsenal så vill jag inte se den mentaliteten. Du är på plan, du gör ditt bästa och så fort en Unitedspelare kommer i närheten med boll så biter man honom(/henne, ja det finns flickor i United) i pung(/underliv) och sparkar det i lungan. Eller nja, man tar bollen och tunnlar dem. Jaja. Oavsett om vårt mittfält innehåller Ramsey och Wilshere så ska Ronaldo gråta före, under och efter matchen. Borde inte vara så svårt, fråga Clichy.

Även om vi slutar efter Sp*rs i tabellen (haha) så kan jag vara nöjd om vi slår United ordentligt. Så mycket betyder matchen för mig!

Jag är så exalterad att jag inte pallar skriva mer.

Låttips: Max Romeo - I Chase the Devil

...I'm gonna put on an ironshirt and chase the devil out of earth, I'm gonna chase him to outer space to find another rase...

Inga kommentarer: