onsdag 4 februari 2009

deja vu och arshavin är klar

För er som inte hänger med riktigt så är Arshavin en Arsenalspelare. Tack vare sin zigenarmustasch fick han nummer 23. En riktig soppa har äntligen fått sitt slut, fönstret är stängt och ingen behöver bry sig om nya spelare på ett tag fram över. Det tackar jag för!

Jag har på grund av vissa oförrätter tagit två steg tillbaka i utvecklingen och it-samhället genom att inte ha något internet hemma. Detta påverkar min rapportering och därför kommer den inte vara speciellt frekvent de kommande 2 veckorna.

I vilket fall som helst fick jag en tokdeja vu. Jag har länge gnällt på allt skitspridande på internet och hur jävla svårt det är att få någon som helst korrekt information eftersom alla jävla bloggare har nya rapporter i parti och minut. Efter att mitt internet lade ner i lördags har jag följt transferfönstret i diverse tvprogamm under helgen och sedan på text-tv. Om man tror att nätet är frustrerande så kan ni testa att hålla transferkoll på text-tv. Fy-jävla-fan säger jag.

Historien bakom internetkollapsen får jag reda ut en annan gång men jag återkommer under februari när tid finnes. Tyvärr inte mer nu.

Fred på jorden och nu får fan ryssen lyckas i Arsenal, £16,9M blev tydligen slutsumman.

Inga kommentarer: